
MINI John Cooper Works
|
|||||||
Seisukord | Kasutatud | ||||||
Esmareg. | 2019 | ||||||
Läbisõit | 67 500 km | ||||||
Keretüüp | Luukpära, 3 ust, 4 kohta | ||||||
Kütus | Bensiin | ||||||
Mootor | 2.0, 170 kW B480 | ||||||
Käigukast | Automaat | ||||||
Veoskeem | Esivedu | ||||||
VIN | WMWXM9C57K2H38982 | ||||||
Reg. nr. | 69FUN | ||||||
Tehnoülevaatus | 31.05.2027 |
Müüja: Riko
Varustus
Ohutus ja turvalisus
- Roolivõimendi
- Turvapadjad
- Põlve turvapadjad
- Külgmised turvakardinad
- Kõrvalistuja turvapadja väljalülitamise võimalus
- Turvavööde kinnitamise meeldetuletus: ees, taga
- ISOFIX lasteistme kinnitus: taga
- Lisapidurituli
- ABS pidurid
- Äkkpidurdustuled
- Automaatsed ohutuled
- Sõiduki stabiilsuskontroll
- Veojõukontroll
- Hädaabikutsesüsteem e-Call
- Immobilisaator
- Pidurid: värvitud pidurisadulad
- Signalisatsioon
- Pidurdusjõukontroll
Mugavus
- Reguleeritav vedrustus
- Panoraamkatus: avatav, rulooga
- 12V pistikupesa: 2 tk
- USB
- Võtmeta avamine ja sulgemine
- Võtmeta käivitus
- Kliimaseade: 2 tsooni, kliimaautomaatik
- Välispeeglid: elektrilised, soojendsega, kokkuklapitavad
- Tahavaatepeegel: isetumenev
- Püsikiiruse hoidja
- Parkimiskaamera: taga
- Parkimisandurid: taga
- Follow Me Home’i funktsiooniga esituled
- Telefoni juhtmevaba laadimine
- Reguleeritav roolisammas: kõrgus, sügavus
- Rool: multifunktsionaalne, nahkkattega, sportrool
- Käiguvahetus roolilt
- Reguleeritava kõrgusega istmed
- Istmesoojendused: ees
- Tagaistme seljatugi allaklapitav
- Sportistmed: ees
- Käetugi ees: reguleeritav, laekaga
- Elektrilised akende tõstukid: ees
- Toonitud klaasid
- Peeglid päikesesirmides: valgustusega
- Uste sisevalgustus: valitav värvitoon
- Kohtvalgustid
- Start-stopp süsteem
- Välistemperatuuri näidik
- Lombituled
- Vihmaandur
- Kohandatav meeleoluvalgustus
- Kesklukustus: puldiga
- Differentsiaal: piiratud libisemisega
- Aknapesuvedeliku taseme näidik
- Tagaklaasi soojendus
- Sportpakett
Sisustus
- Iluliistud salongis
- Jalamatid: kumm, tekstiil
- Topsihoidjad: ees, külgedel, taga
- Käigukanginupp: nahkkattega
- Laepolster: tume, tekstiil
- Tekstiilpolster
- Valgustuspakett
Multimeedia
- Ekraan: ees, puutetundlik
- Apple CarPlay: juhtmevaba
- Navigatsiooniseade
- Käed vabad süsteem
- Autokompuuter
- Stereo: originaal, usb pesa
- Helivõimendi
- Kõlarid
- Subwoofer: 2x
- Bluetooth
Tuled
- Lähituled: led
- Kaugtuled: led
- Päevatuled: led
- Kurvituled: laser
- Suunatuled: led
- Tagumised tuled: led
- Päevasõidutulede automaatne lülitus
- Tulede korrektor: automaatne
Rehvid ja veljed
- Rehvirõhu kontrollsüsteem
- Suverehvid
- Valuveljed
Muu
- Tagaspoiler
- Sportvedrustus
- Sportsummuti
- Pagasikate
- Kaubakinnituse konksud
Tehnilised andmed
Mootor
Kubatuur: | 2.0 l |
Kubatuur: | 1998 cm³ |
Võimsus: | 170 kW |
Kütus
Kütus: | Bensiin |
Kere ja istekohad
Värv: | Must |
Keretüüp: | Luukpära |
Istekohti: | 4 |
Uksi: | 3 |
Pikkus: | 3874 mm |
Laius: | 1727 mm |
Kõrgus: | 1414 mm |
Sõiduki kategooria: | M1 |
Sõiduki tüüp: | Sõiduauto |
Massid, haagis, teljevahe
Tühimass: | 1431 kg |
Täismass: | 1708 kg |
Kandevõime: | 277 kg |
Haagis piduritega: | 0 kg |
Haagis piduriteta: | 0 kg |
Teljevahe: | 2495 mm |
Sildade arv: | 2 |
Lisainfo
Väga hästi hoitud sportlik kuumpära. Mootor tagab jõulise mineku ning automaadil saab käike ise labadega vahetada mis teeb sõidu eriti kaasahaaravaks. F56-s on endiselt säilinud MINI karti meenutavad sõiduomadused. Kui sisse lülitada sport reziim, siis muutuvad amordid eriti jäigaks ja auto väga konkreetseks. Lisaks avab sport reziim ka väljalaskeklapid ning sooja mootoriga saab nautida mõnusaid "pops and bängs" hääli. Kui seda ei jaksa kuulata, siis mängib kahe subwoofriga Harman/Kardoni helisüsteem väga mahlakalt näiteks Dire Straitsi - Money For Nothingut.Ise sai auto ostetud, sest tegemist on ühe viimaste autodega millel ei ole tüütuid sõiduabilisi. Kuid samas on piisavalt uus, et ei lagune ja ei pea ootamatute lisakulude pärast muretsema. Sõidu alguses ei pea vajutama kümmet nuppu, et välja lülitada rajahoidja, liiklusmärkide tuvastust, väsimuse tuvastus, kokkupõrkeväldikut, start/stop jne. Autol on küll toimiv start/stop süsteem kuid lasin selle kirjutada nii, et tal on mälu. Seega kui start/stop on välja lülitatud, siis ta jääb välja seni kuni selle ise uusti sisse lülitad. Kas pole mitte mõnus, et saad ise otsustada?
Hoolduse osas sai autole tehtud Hõbenooles 2024 Aprillis käigukasti dünaamiline õlivahetus (läbisõidul 50 000km). Soovitatakse vahetada iga 60 000km tagant. Seal öeldi samuti, et tegu Aisini (Toyota) väga töökindla käigukastiga millel nende teadaolevalt probleeme pole esinenud, eriti kui korralikult õli vahetatakse. Mootori osas tegemist töökindla BMW kahe liitrise nelja-silindrilise (B48) mootoriga. Paljud ajavad selle mootori segi BMW ja Citroeni koostöös toodetud 1.6 Printsi mootoriga mis saavutas oma kurikuulsuse eelmise generatsiooni Cooperil oma õliprobleemidega, aga ei ole, tegemist siiski puhtahingelise BMW mootoriga. Auto on korrektselt ainult ametlikus esinduses hooldatud iga 10 000km tagant. Kogu ajalugu on esinduses saadaval ning enda ajal teostatud hoolduste kohta on olemas ka paberimajandus, ülejäänud hooldused digitaalsel kujul. Enne kui auto ise otsin lasin ta United Motorsis põhjalikult kontrollida ja selle kohta on olemas ka dokumendid. Kogu auto on originaal värvi all, United Motors kontrollis kõiki metall paneele. Lisaks läbis auto just puhtalt ülevaatuse. Lisaks on mul endal autole tehtud ka tehnilise rikke kindlustus mida saab teha kuni 9-aastastele autodele kuni läbisõiduni 180 000km. Seega saab nö veel oma kindlustunnet tõsta kindlustuse abil.
Autol on tehasest Carbon pakett. Peeglikatted ja kapoti võlts õhuvõtuava on carbonist. Ühe peeglikatte hind esinduses on üle 450€. Ülejäänud "carbon" osad on vana hea eBay.
Kui sul tekib küsimusi või tahad autot vaatama tulla, siis helista või kirjuta julgelt.
NB! Numbrimärk 69FUN ei tule autoga kaasa! Enne müüki panen autole külge tava mõõdus numbri 730DTN (nagu viimastel piltidel). Soovi korral võin ka vähendatud mõõdus uue numbrimärgi tellida, et säilitada samasugune välimus nagu praegu. See on juba uue omaniku enda soov.
Automaksu aastamakse: 218€ (2025 aasta eest tasun mina)
Registreerimismaks: 935€ (tasub uus omanik, SEB-s liisingut jätkates ei pea seda tasuma)
Müün, sest... tahaks manuaalkastiga MX-5te, aga samas annab töökoht mulle ka ametiauto... lisaks on endal veel üks kabriolett. Ühesõnaga ei mahu maja ette ära enam need autod. Pärast kindlasti kahetsen, aga noh...
Mootorsõidukimaks
Aastamaks: 218 €
Registreerimistasu: 900 €
Arvutatud väärtused on indikatiivsed. Kui soovid täpsemat infot automaksu kohta, siis kliki siia.
Sõiduki taustakontroll
Väldi kulukaid probleeme, kontrollides auto ajalugu.
- Avariid
- Läbisõidu ajalugu
- Tehnoülevaatused
- Kahjustused
- Pildid
- Tagasikutsumised ohutuse tagamiseks
- Omanikuvahetused
- Registreeritud vargused
Sõiduki ostueelne kontroll
Ostueelse kontrolli käigus kontrollib sõltumatu ekspert auto tehnilist seisukorda.
-
Kiirkontroll
40 punkti test
-
Ostueelne kontroll
70 punkti test, pikk proovisõit, diagnostika, ajaloo kontroll, avariide tuvastamine
-
Premium kontroll
100 punkti test, pikk proovisõit, diagnostika, ajaloo kontroll, kontroll tehnoülevaatuspunktis
Coop Pank Autoliising

Autoliising kiirelt ja mugavalt
Naudi vabadust ratastel ja finantseeri oma uus sõiduk kiirelt ning mugavalt kasvõi 0 € sissemaksega. Coop Panga liising sobib Sinu auto, kaubiku, ATV või mootorratta muretuks ostuks. Täida liisingutaotlus ning teeme Sulle pakkumise kolme päeva jooksul.