
Mercedes-Benz 280
|
|||||||
Seisukord | Kasutatud | ||||||
Esmareg. | 11.1988 | ||||||
Läbisõit | 173 500 km | ||||||
Keretüüp | Touring, 5 ust, 7 kohta | ||||||
Kütus | Bensiin | ||||||
Mootor | 2.7, 115 kW | ||||||
Käigukast | Automaat | ||||||
Veoskeem | Nelikvedu | ||||||
VIN | WDB46023317061414 | ||||||
Reg. nr. | 893PCC | ||||||
Tehnoülevaatus | 31.08.2026 |
Varustus
Rehvid ja rattad
- Suverehvid
- Tagavararatas
Audio, video, kommunikatsioon
- Stereo
- Kõlarid
- Ekraan
- Navigatsiooniseade
- Käed vabad süsteem
Interjöör
- Iluliistud salongis
- Taskud esiistmete seljatugedes
- Sahtlid esiistmete all
- Jalamatid
- Pagasiruumi matt
- Topsihoidjad
- Nahkkattega käsipidurikang
Istmed
- Tagaistme seljatugi allaklapitav
Mugavus
- Mootori eelsoojendus
- Salongi eelsoojendus
- 12v pistikupesad
- Tagaklaasi soojendus
Muu
- Astmelauad
- Reisiarvesti
- Katusereelingud
- Veokonks
- Tagaklaasi puhasti
- air conditioner
- autoga antakse kaasa (suverehvid, talverehvid (lamellrehvid), valuveljed)
- parempoolse esiistme all helivõimendi
Tehnilised andmed
Mootor
Kubatuur: | 2.7 l |
Kubatuur: | 2746 cm³ |
Võimsus: | 115 kW |
Kütus
Kütus: | Bensiin |
Kere ja istekohad
Värv: | Roheline |
Keretüüp: | Touring |
Istekohti: | 7 tk |
Uksi: | 5 tk |
Pikkus: | 4640 mm |
Laius: | 1774 mm |
Kõrgus: | 1966 mm |
Sõiduki kategooria: | M1G |
Sõiduki tüüp: | Sõiduauto |
Massid, haagis, teljevahe
Tühimass: | 2130 kg |
Täismass: | 2800 kg |
Kandevõime: | 670 kg |
Haagis piduritega: | 2800 kg |
Haagis piduriteta: | 750 kg |
Teljevahe: | 2825 mm |
Sildade arv: | 2 |
Lisainfo
Eestis arvel, ülevaatus kuni 08.2025Toodud riigist: Rootsi
Sõiduki asukoht: Tallinn, Eesti
Kui sul on päriselt plaanis G-klassi osta ja sa hindad ilu, ajalugu ning sõiduelamust, siis see auto on just Sinule!
Heas seisukorras näide ajatu stiiliga Mercedes-Benzi maasturist, praktilises pika teljevahega versioonis. Kapoti all on vabalthingav 2.7-liitrine ridakuus mootor, mis toodab umbes 156 hj ehk 115kw ning kannab selle neljale rattale läbi neljakäigulise automaatkäigukasti, millel on lukustatavad diferentsiaalid ning kõrge/madala käigu vahemikud, et parandada maastikusõiduvõimekust. See tähendab, et auto rattaid saab eraldi lukku panna, kui erinevad ilmastikuolud seda ette näevad - näiteks muda, lumi, järsk tõus, diagonaalne rattakaotus jne. M110 on Mercedes-Benzi legendaarne 2.8-liitrine rida-6 bensiinimootor, mis tegi tööd 1970ndatest kuni 80ndate lõpuni. See mootor on ühtlasi tuntud oma vastupidavuse ja kõlavuse järgi. Tegemist on täieliku hobiautode kultusega, kuna seda isendit peetakse "vanakooli Mercedese viimaseks meistriteoseks".
Auto on algselt müüdud Rootsis 1988. aastal ning sellega kaasneb puhas Carfax raport.
Masinal on originaalne roheline Mercedes-värv, täielikult üle värvitud ~10 aastat tagasi, osaliselt värskendatud uuesti. Varustatud roostevabast terasest esipõrkeraua ja astmelaudadega, mis on kaetud PPF-kaitsekilega.
Stiilne salong on viimistletud rohelise ja beeži nahaga, kontrastsete õmblustega, ees on Recaro istmed ning pagasiruumi põrandal on puiduimitatsiooniga parketilaadne kate. Salongi restaureerimine sai tehtud Eestis, 2024 suvel.
Auto sõidab mustadel 15-tollistel kuue kodaraga Borbet valuvelgedel, millel on Goodyear Wrangler rehvid. Originaalsed hõbedased valuveljed kuuluvad samuti komplekti. Lisatud on Clarion multimeediasüsteem koos satelliitnavigatsiooni ja Bluetooth-ühendusega, samuti uued kõlarid ees. Autol on paigaldatud Webasto eelsoojendi, eemaldatav MOMO puidust rool, katuseraamid ja lukustatav roostevabast terasest tagavararatta kate. Kasutusjuhend ja hooldusraamat on kaduma läinud, kuid digitaalkoopia saadaval - tuleb küsida!
Kerel esineb väiksemaid defekte (värvi mullitamine ühes kohas) ja mõned väikesed kulumisjäljed mustal plastikul auto esiosal.
HOOLDUS JA RENOVEERIMISTÖÖD:
Heas korras auto, tehtud ~6500 € väärtuses hooldustöid (sealhulgas AC ehk konditsioneeri taastamine, salongikell, mehaaniline ülevaatus).
AC jaoks on paigaldatud uus kompressor, täidetud hetkel kui auto Eestisse jõudis 06.2024. Autole ostetud samal ajal ka uus aku. Kaasa tuleb 2 komplekti rattaid – kasutuses olev komplekt on heas seisukorras, lisaks komplekt talverehve.
- Viimane remonditöö tehti augustis 2022 Mercedes-Benzi spetsialisti Stjärnans Bilteknik AB juures, mil vahetati kütusetoru
2019. aastal paigaldati uus nukkvõllikett ja klapid. Samal ajal vahetati filtrid, starter, generaator, kütusepump, aku, kummivoolikud ja piduriklotsid, paigaldati ka uued Bilstein amortisaatorid ja vedrud
Mootor saanud täieliku ülevaatuse ja mitmed kulunud osad on vahetatud
Kütusekulu vastab tehaseandmetele
Eestis selliseid ei liigu. Sellise masina väärtus ei kuku – vaid pigem tõuseb. See G ei jää. Ta läheb. Küsimus on – kas sinuga või järgmisega.
Sõidukiga tutvumiseks palume aeg eelnevalt kokku leppida.
Müügikontakt: Georg Marten Tintse, georg.tintse@ferati.ee, +372 5783 9585 (EST/ENG)
Mootorsõidukimaks
Aastamaks: 50 €
Registreerimistasu: 726 €
Arvutatud väärtused on indikatiivsed. Kui soovid täpsemat infot automaksu kohta, siis kliki siia.
Sõiduki taustakontroll
Väldi kulukaid probleeme, kontrollides auto ajalugu.
- Avariid
- Läbisõidu ajalugu
- Tehnoülevaatused
- Kahjustused
- Pildid
- Tagasikutsumised ohutuse tagamiseks
- Omanikuvahetused
- Registreeritud vargused
Sõiduki ostueelne kontroll
Ostueelse kontrolli käigus kontrollib sõltumatu ekspert auto tehnilist seisukorda.
-
Kiirkontroll
40 punkti test
-
Ostueelne kontroll
70 punkti test, pikk proovisõit, diagnostika, ajaloo kontroll, avariide tuvastamine
-
Premium kontroll
100 punkti test, pikk proovisõit, diagnostika, ajaloo kontroll, kontroll tehnoülevaatuspunktis