Menüü
Mercedes-Benz 280, 1988, 2.7, 115 kW, bensiin, automaat, nelikvedu

Mercedes-Benz 280

39 500
Tavahind: 42 900 €
Säästa: 3400 €
KM 0%, käibemaksu ei lisandu
Seisukord Kasutatud
Esmareg. 11.1988
Läbisõit 173 500 km
Keretüüp Touring, 5 ust, 7 kohta
Kütus Bensiin
Mootor 2.7, 115 kW
Käigukast Automaat
Veoskeem Nelikvedu
VIN WDB46023317061414
Reg. nr. 893PCC
Tehnoülevaatus 31.08.2026
Tallinn, Tähnase tee 1
Telefon: +37257839*** Näita
Saada e-mail

Varustus

Rehvid ja rattad
  • Suverehvid
  • Tagavararatas
Audio, video, kommunikatsioon
  • Stereo
  • Kõlarid
  • Ekraan
  • Navigatsiooniseade
  • Käed vabad süsteem
Interjöör
  • Iluliistud salongis
  • Taskud esiistmete seljatugedes
  • Sahtlid esiistmete all
  • Jalamatid
  • Pagasiruumi matt
  • Topsihoidjad
  • Nahkkattega käsipidurikang
Istmed
  • Tagaistme seljatugi allaklapitav
Mugavus
  • Mootori eelsoojendus
  • Salongi eelsoojendus
  • 12v pistikupesad
  • Tagaklaasi soojendus
Muu
  • Astmelauad
  • Reisiarvesti
  • Katusereelingud
  • Veokonks
  • Tagaklaasi puhasti
  • air conditioner
  • autoga antakse kaasa (suverehvid, talverehvid (lamellrehvid), valuveljed)
  • parempoolse esiistme all helivõimendi

Tehnilised andmed

Mootor

Kubatuur: 2.7 l
Kubatuur: 2746 cm³
Võimsus: 115 kW

Kütus

Kütus: Bensiin

Kere ja istekohad

Värv: Roheline
Keretüüp: Touring
Istekohti: 7 tk
Uksi: 5 tk
Pikkus: 4640 mm
Laius: 1774 mm
Kõrgus: 1966 mm
Sõiduki kategooria: M1G
Sõiduki tüüp: Sõiduauto

Massid, haagis, teljevahe

Tühimass: 2130 kg
Täismass: 2800 kg
Kandevõime: 670 kg
Haagis piduritega: 2800 kg
Haagis piduriteta: 750 kg
Teljevahe: 2825 mm
Sildade arv: 2

Lisainfo

Eestis arvel, ülevaatus kuni 08.2025
Toodud riigist: Rootsi
Sõiduki asukoht: Tallinn, Eesti
Kui sul on päriselt plaanis G-klassi osta ja sa hindad ilu, ajalugu ning sõiduelamust, siis see auto on just Sinule!

Heas seisukorras näide ajatu stiiliga Mercedes-Benzi maasturist, praktilises pika teljevahega versioonis. Kapoti all on vabalthingav 2.7-liitrine ridakuus mootor, mis toodab umbes 156 hj ehk 115kw ning kannab selle neljale rattale läbi neljakäigulise automaatkäigukasti, millel on lukustatavad diferentsiaalid ning kõrge/madala käigu vahemikud, et parandada maastikusõiduvõimekust. See tähendab, et auto rattaid saab eraldi lukku panna, kui erinevad ilmastikuolud seda ette näevad - näiteks muda, lumi, järsk tõus, diagonaalne rattakaotus jne. M110 on Mercedes-Benzi legendaarne 2.8-liitrine rida-6 bensiinimootor, mis tegi tööd 1970ndatest kuni 80ndate lõpuni. See mootor on ühtlasi tuntud oma vastupidavuse ja kõlavuse järgi. Tegemist on täieliku hobiautode kultusega, kuna seda isendit peetakse "vanakooli Mercedese viimaseks meistriteoseks".

Auto on algselt müüdud Rootsis 1988. aastal ning sellega kaasneb puhas Carfax raport.

Masinal on originaalne roheline Mercedes-värv, täielikult üle värvitud ~10 aastat tagasi, osaliselt värskendatud uuesti. Varustatud roostevabast terasest esipõrkeraua ja astmelaudadega, mis on kaetud PPF-kaitsekilega.

Stiilne salong on viimistletud rohelise ja beeži nahaga, kontrastsete õmblustega, ees on Recaro istmed ning pagasiruumi põrandal on puiduimitatsiooniga parketilaadne kate. Salongi restaureerimine sai tehtud Eestis, 2024 suvel.

Auto sõidab mustadel 15-tollistel kuue kodaraga Borbet valuvelgedel, millel on Goodyear Wrangler rehvid. Originaalsed hõbedased valuveljed kuuluvad samuti komplekti. Lisatud on Clarion multimeediasüsteem koos satelliitnavigatsiooni ja Bluetooth-ühendusega, samuti uued kõlarid ees. Autol on paigaldatud Webasto eelsoojendi, eemaldatav MOMO puidust rool, katuseraamid ja lukustatav roostevabast terasest tagavararatta kate. Kasutusjuhend ja hooldusraamat on kaduma läinud, kuid digitaalkoopia saadaval - tuleb küsida!

Kerel esineb väiksemaid defekte (värvi mullitamine ühes kohas) ja mõned väikesed kulumisjäljed mustal plastikul auto esiosal.



HOOLDUS JA RENOVEERIMISTÖÖD:

Heas korras auto, tehtud ~6500 € väärtuses hooldustöid (sealhulgas AC ehk konditsioneeri taastamine, salongikell, mehaaniline ülevaatus).


AC jaoks on paigaldatud uus kompressor, täidetud hetkel kui auto Eestisse jõudis 06.2024. Autole ostetud samal ajal ka uus aku. Kaasa tuleb 2 komplekti rattaid – kasutuses olev komplekt on heas seisukorras, lisaks komplekt talverehve.


- Viimane remonditöö tehti augustis 2022 Mercedes-Benzi spetsialisti Stjärnans Bilteknik AB juures, mil vahetati kütusetoru

2019. aastal paigaldati uus nukkvõllikett ja klapid. Samal ajal vahetati filtrid, starter, generaator, kütusepump, aku, kummivoolikud ja piduriklotsid, paigaldati ka uued Bilstein amortisaatorid ja vedrud

Mootor saanud täieliku ülevaatuse ja mitmed kulunud osad on vahetatud

Kütusekulu vastab tehaseandmetele



Eestis selliseid ei liigu. Sellise masina väärtus ei kuku – vaid pigem tõuseb. See G ei jää. Ta läheb. Küsimus on – kas sinuga või järgmisega.


Sõidukiga tutvumiseks palume aeg eelnevalt kokku leppida.

Müügikontakt: Georg Marten Tintse, georg.tintse@ferati.ee, +372 5783 9585 (EST/ENG)

Mootorsõidukimaks

Aastamaks: 50 €
Registreerimistasu: 726 €
Arvutatud väärtused on indikatiivsed. Kui soovid täpsemat infot automaksu kohta, siis kliki siia.

Müüja andmed

Tallinn, Tähnase tee 1
Georg Tintse
Georg Tintse
+37257839*** Näita

Sõiduki taustakontroll

Väldi kulukaid probleeme, kontrollides auto ajalugu.
  • Avariid
  • Läbisõidu ajalugu
  • Tehnoülevaatused
  • Kahjustused
  • Pildid
  • Tagasikutsumised ohutuse tagamiseks
  • Omanikuvahetused
  • Registreeritud vargused

Sõiduki ostueelne kontroll

Ostueelse kontrolli käigus kontrollib sõltumatu ekspert auto tehnilist seisukorda.
  • Kiirkontroll
    40 punkti test
  • Ostueelne kontroll
    70 punkti test, pikk proovisõit, diagnostika, ajaloo kontroll, avariide tuvastamine
  • Premium kontroll
    100 punkti test, pikk proovisõit, diagnostika, ajaloo kontroll, kontroll tehnoülevaatuspunktis
Sulge

E-maili saatmine

...
Sulge

...

Loading ...

Kasutame küpsiseid, et pakkuda asjakohasemat sisu ning muuta veebilehe külastamine mugavamaks ja lihtsamaks.
Tutvu küpsiste kasutamise põhimõtetega.