
Mercedes-Benz 280
|
|||||||
Состояние | Подержанный | ||||||
Первая рег. | 11.1988 | ||||||
Пробег | 173 500 км | ||||||
Тип кузова | Туринг, 5 дверей, 7 мест | ||||||
Топливо | Бензин | ||||||
Двигатель | 2.7, 115 kW | ||||||
КПП | Автомат | ||||||
Привод | Полный привод | ||||||
VIN | WDB46023317061414 | ||||||
Рег. номер | 893PCC | ||||||
Техосмотр | 31.08.2026 |
Комплектация
Rehvid ja rattad
- Suverehvid
- Tagavararatas
Audio, video, kommunikatsioon
- Stereo
- Kõlarid
- Ekraan
- Navigatsiooniseade
- Käed vabad süsteem
Interjöör
- Iluliistud salongis
- Taskud esiistmete seljatugedes
- Sahtlid esiistmete all
- Jalamatid
- Pagasiruumi matt
- Topsihoidjad
- Nahkkattega käsipidurikang
Istmed
- Tagaistme seljatugi allaklapitav
Mugavus
- Mootori eelsoojendus
- Salongi eelsoojendus
- 12v pistikupesad
- Tagaklaasi soojendus
Muu
- Astmelauad
- Reisiarvesti
- Katusereelingud
- Veokonks
- Tagaklaasi puhasti
- air conditioner
- autoga antakse kaasa (suverehvid, talverehvid (lamellrehvid), valuveljed)
- parempoolse esiistme all helivõimendi
Технические характеристики
Двигатель
Объем двигателя: | 2.7 л |
Объем двигателя: | 2746 см³ |
Мощность: | 115 кВт |
Топливо
Топливо: | Бензин |
Кузов и количество мест
Цвет: | Зелёный |
Тип кузова: | Туринг |
Мест: | 7 шт |
Дверей: | 5 шт |
Длина: | 4640 мм |
Ширина: | 1774 мм |
Высота: | 1966 мм |
Категория транспортного средства: | M1G |
Тип транспортного средства: | Легковой автомобиль или внедорожник |
Масса, прицеп, колесная база
Порожняя масса: | 2130 кг |
Полная масса: | 2800 кг |
Макс. груз: | 670 кг |
Прицеп с тормозами: | 2800 кг |
Прицеп без тормозов: | 750 кг |
Колесная база: | 2825 мм |
Количество осей: | 2 |
Дополнительная информация
Eestis arvel, ülevaatus kuni 08.2025Toodud riigist: Rootsi
Sõiduki asukoht: Tallinn, Eesti
Kui sul on päriselt plaanis G-klassi osta ja sa hindad ilu, ajalugu ning sõiduelamust, siis see auto on just Sinule!
Heas seisukorras näide ajatu stiiliga Mercedes-Benzi maasturist, praktilises pika teljevahega versioonis. Kapoti all on vabalthingav 2.7-liitrine ridakuus mootor, mis toodab umbes 156 hj ehk 115kw ning kannab selle neljale rattale läbi neljakäigulise automaatkäigukasti, millel on lukustatavad diferentsiaalid ning kõrge/madala käigu vahemikud, et parandada maastikusõiduvõimekust. See tähendab, et auto rattaid saab eraldi lukku panna, kui erinevad ilmastikuolud seda ette näevad - näiteks muda, lumi, järsk tõus, diagonaalne rattakaotus jne. M110 on Mercedes-Benzi legendaarne 2.8-liitrine rida-6 bensiinimootor, mis tegi tööd 1970ndatest kuni 80ndate lõpuni. See mootor on ühtlasi tuntud oma vastupidavuse ja kõlavuse järgi. Tegemist on täieliku hobiautode kultusega, kuna seda isendit peetakse "vanakooli Mercedese viimaseks meistriteoseks".
Auto on algselt müüdud Rootsis 1988. aastal ning sellega kaasneb puhas Carfax raport.
Masinal on originaalne roheline Mercedes-värv, täielikult üle värvitud ~10 aastat tagasi, osaliselt värskendatud uuesti. Varustatud roostevabast terasest esipõrkeraua ja astmelaudadega, mis on kaetud PPF-kaitsekilega.
Stiilne salong on viimistletud rohelise ja beeži nahaga, kontrastsete õmblustega, ees on Recaro istmed ning pagasiruumi põrandal on puiduimitatsiooniga parketilaadne kate. Salongi restaureerimine sai tehtud Eestis, 2024 suvel.
Auto sõidab mustadel 15-tollistel kuue kodaraga Borbet valuvelgedel, millel on Goodyear Wrangler rehvid. Originaalsed hõbedased valuveljed kuuluvad samuti komplekti. Lisatud on Clarion multimeediasüsteem koos satelliitnavigatsiooni ja Bluetooth-ühendusega, samuti uued kõlarid ees. Autol on paigaldatud Webasto eelsoojendi, eemaldatav MOMO puidust rool, katuseraamid ja lukustatav roostevabast terasest tagavararatta kate. Kasutusjuhend ja hooldusraamat on kaduma läinud, kuid digitaalkoopia saadaval - tuleb küsida!
Kerel esineb väiksemaid defekte (värvi mullitamine ühes kohas) ja mõned väikesed kulumisjäljed mustal plastikul auto esiosal.
HOOLDUS JA RENOVEERIMISTÖÖD:
Heas korras auto, tehtud ~6500 € väärtuses hooldustöid (sealhulgas AC ehk konditsioneeri taastamine, salongikell, mehaaniline ülevaatus).
AC jaoks on paigaldatud uus kompressor, täidetud hetkel kui auto Eestisse jõudis 06.2024. Autole ostetud samal ajal ka uus aku. Kaasa tuleb 2 komplekti rattaid – kasutuses olev komplekt on heas seisukorras, lisaks komplekt talverehve.
- Viimane remonditöö tehti augustis 2022 Mercedes-Benzi spetsialisti Stjärnans Bilteknik AB juures, mil vahetati kütusetoru
2019. aastal paigaldati uus nukkvõllikett ja klapid. Samal ajal vahetati filtrid, starter, generaator, kütusepump, aku, kummivoolikud ja piduriklotsid, paigaldati ka uued Bilstein amortisaatorid ja vedrud
Mootor saanud täieliku ülevaatuse ja mitmed kulunud osad on vahetatud
Kütusekulu vastab tehaseandmetele
Eestis selliseid ei liigu. Sellise masina väärtus ei kuku – vaid pigem tõuseb. See G ei jää. Ta läheb. Küsimus on – kas sinuga või järgmisega.
Sõidukiga tutvumiseks palume aeg eelnevalt kokku leppida.
Müügikontakt: Georg Marten Tintse, georg.tintse@ferati.ee, +372 5783 9585 (EST/ENG)
Налог на автотранспорт
Годовой налог: 50 €
Плата за регистрацию: 726 €
Рассчитанные значения являются ориентировочными. Если вы хотите получить более точную информацию о налоге на автотранспорт, нажмите здесь.
Проверка истории транспортного средства
Избегайте дорогих проблем, проверяя историю автомобиля.
- Accidents
- Скручивание пробега
- Technical inspections
- Повреждения
- Сохранённые изображения
- Отзывы для обеспечения безопасности
- Смена владельцев автомобиля
- Зарегистрированные кражи
Предпокупочная проверка транспортного средства
В ходе предпродажной проверки независимый эксперт проверяет техническое состояние автомобиля.
-
Быстрая проверка
Проверка по 40 пунктам
-
Проверка перед покупкой
Проверка по 70 пунктам, продолжительный тест-драйв, диагностика, проверка истории автомобиля, установление скрытых случаев участия в авариях.
-
Проверка премиум-класса
Проверка по 100 пунктам, продолжительный тест-драйв, диагностика, проверка истории автомобиля, технический осмотр, акт оценки