Škoda Octavia
|
|||||||
| Seisukord | Kasutatud | ||||||
| Esmareg. | 05.2005 · Saksamaa | ||||||
| Läbisõit | 308 400 km | ||||||
| Keretüüp | Universaal, 5 ust, 5 kohta | ||||||
| Kütus | Diisel | ||||||
| Mootor | 1.9, 77 kW BKC | ||||||
| Käigukast | Manuaal | ||||||
| Veoskeem | Nelikvedu | ||||||
| VIN | TMBKS61Z658032270 | ||||||
| Reg. nr. | 070BFZ | ||||||
| Tehnoülevaatus | 30.09.2026 | ||||||
Varustus
Ohutus ja turvalisus
- Turvapadjad
- ABS pidurid
- Veojõukontroll
Mugavus
- Käetugi ees: reguleeritav, laekaga
- Käetugi taga
- Elektrilised akende tõstukid: ees, taga
- Välistemperatuuri näidik
Multimeedia
- CD mängija
Tuled
- Lähituled: halogeen
- Kaugtuled: halogeen
- Udutuled: halogeen
Rehvid ja veljed
- Suverehvid
- Valuveljed
Muu
- Pagasikate
Tehnilised andmed
Mootor
| Kubatuur: | 1.9 l |
| Kubatuur: | 1896 cm³ |
| Võimsus: | 77 kW |
| CO₂ emissioon: | 162 g/km |
| Tippkiirus: | 181 km/h |
Kütus
| Kütus: | Diisel |
| Keskmine: | 6 l/100 km |
Kere ja istekohad
| Värv: | Must |
| Keretüüp: | Universaal |
| Istekohti: | 5 tk |
| Uksi: | 5 tk |
| Pikkus: | 4572 mm |
| Laius: | 1769 mm |
| Kõrgus: | 1493 mm |
| Sõiduki kategooria: | M1 |
| Sõiduki tüüp: | Sõiduauto |
Massid, haagis, teljevahe
| Tühimass: | 1535 kg |
| Täismass: | 2120 kg |
| Kandevõime: | 585 kg |
| Autorongi mass: | 3720 kg |
| Haagis piduritega: | 1600 kg |
| Haagis piduriteta: | 650 kg |
| Teljevahe: | 2575 mm |
| Sildade arv: | 2 |
Lisainfo
Pakkuda 4 veoline Skoda Octavia .Auto käivitub ja sõidab kuid tahab tegemist.
Karpidel leidub pindmist roostet ja tehniliselt tuleb üle vaadata rooliasendi anduri error, ABS-i viga esimestest anduritest ja sellega kaasnev veojõu ESP viga, mootoritule põhjus. Kindlasti võib miskit veel olla, sest omatud pea 4 aasta jooksul olen selle autoga kokku saanud sõita ca 500 km.
Soetasin sõiduki 2022 aasta veebruaris plaaniga talviti tarbida. Paraku auto järgmine päev enam normaalselt käima ei läinud ning jätsin ta ootele. Mingil hetkel sain ta tööle ja tegin isegi ülevaatuse peale. Siis hakkas jälle teda käivitamise häda painama ja selgus, et sidurit põhja vajutades ning käiku sees hoides ei lahutu sidur mõningatel juhtudel täielikult ja juhtus ka olukord, kus käik ei tahtnud hästi välja tulla sõidu ajal, täpselt selline ÕHK ON VAHEL tunne. Jätsin auto taas pikemaks ajaks lihtsalt seisma Reg. maksu vältimiseks võtsin alles 2024a lõpus auto enda nimele. 2025 a suvel sai ära vahetatud tandempump ja pumpdüüspihustid mis lahendas ka käivituse probleemi. Kuna esivedrud olid kuidagi katki läinud, sai ka need uute vastu vahetatud. Sai pandud uus 5w30 mobile õli, filtrid. Lõpuks tegin ülevaatuse ning mõtlesin lahendada käiguvahetuse probleemi.
Alustuseks vahetasin siduri peasilindri pedaali taga. Paraku see tulemust ei andnud. Siduri töösilinder paikneb sellel mudelil käigukastis sees, võtsin vastu otsuse kast maha võtta ning töösilindriga koos vahetada ära ka hooratas ( 2294 000 113 / SACHS ) . Vana hooratas tegi juba vaikselt häält. Samuti vahetatud vasak väline veovõlli kattekumm. Remondi tulemusel kadus hooratta hääl ilmselgelt ära kuid käiguvahetus jäi ikka samaks. Võtsin viimaks ka siduri torult vahelt ära ühe '' tigu '', mille puhul on ka jutte, et kipub plastiku omaduste tõttu kuskilt õhku vahele saama. Tulemus läks paremaks aga ei ole ikkagi päris see. Igaljuhul suure töö tulemusena lõi armatuuris tuled põlema ja just soojalt käivitades on see väga pikk. Mehaanikust sõber teadis väita, et ju võib ka starteri puks läbi olla, mis soojaga kaotab oma õige omaduse. Hetkel sai taas motivatsioon otsa ning paiskan müüki. Auto alla pandud x2 raha ja siin ei ole mingit rikastumise plaani, lihtsalt ehk on keegi asjahuviline valmis tööd jätkama.
Autoga saab kenasti sõita koju ja toimetada omi asju kuniks tekib võimalus.
Reg tasu jääb uue omaniku kanda.
Kehtiv üv 09.2026
Mootorsõidukimaks
Aastamaks: 81 €
Registreerimistasu: 277 €
Arvutatud väärtused on indikatiivsed. Kui soovid täpsemat infot automaksu kohta, siis kliki siia.
Sõiduki taustakontroll
Väldi kulukaid probleeme, kontrollides auto ajalugu.
- Avariid
- Läbisõidu ajalugu
- Tehnoülevaatused
- Kahjustused
- Pildid
- Tagasikutsumised ohutuse tagamiseks
- Omanikuvahetused
- Registreeritud vargused
Sõiduki ostueelne kontroll
Ostueelse kontrolli käigus kontrollib sõltumatu ekspert auto tehnilist seisukorda.
-
Kiirkontroll
40 punkti test
-
Ostueelne kontroll
70 punkti test, pikk proovisõit, diagnostika, ajaloo kontroll, avariide tuvastamine
-
Premium kontroll
100 punkti test, pikk proovisõit, diagnostika, ajaloo kontroll, kontroll tehnoülevaatuspunktis
Coop Pank Autolaen
Unistad uuest autost, mootorrattast või hoopis ATVst? Autolaenuga saad osta just Sulle sobiliku sõiduvahendi! Sissemakset ja kaskokindlustust ei ole vaja ning sõiduk kuulub kohe Sulle. Autolaenu võid taotleda ka enne konkreetse sõiduki valimist - nii võid olla kindel, et oma unistuste auto leidmisel ei jää Sa sellest ilma!
Autolaenu kalkulaator aitab Sul leida sobiva laenusumma ning kuumakse. Tagasimaksed on fikseeritud kogu laenuperioodi vältel ning Sa ei pea muretsema muutuva euribori pärast.