Menüü
Škoda Octavia, 2005, 1.9, 77 kW, diisel, manuaal, nelikvedu

Škoda Octavia

1199
KM 0%, käibemaksu ei lisandu
Seisukord Kasutatud
Esmareg. 05.2005  ·  Saksamaa
Läbisõit 308 400 km
Keretüüp Universaal, 5 ust, 5 kohta
Kütus Diisel
Mootor 1.9, 77 kW BKC
Käigukast Manuaal
Veoskeem Nelikvedu
VIN TMBKS61Z658032270
Reg. nr. 070BFZ
Tehnoülevaatus 30.09.2026
Müüja: Rene
Tallinn Nõmme, Eesti
Telefon: 58919*** Näita
Saada e-mail

Varustus

Ohutus ja turvalisus
  • Turvapadjad
  • ABS pidurid
  • Veojõukontroll
Mugavus
  • Käetugi ees: reguleeritav, laekaga
  • Käetugi taga
  • Elektrilised akende tõstukid: ees, taga
  • Välistemperatuuri näidik
Multimeedia
  • CD mängija
Tuled
  • Lähituled: halogeen
  • Kaugtuled: halogeen
  • Udutuled: halogeen
Rehvid ja veljed
  • Suverehvid
  • Valuveljed
Muu
  • Pagasikate

Tehnilised andmed

Mootor

Kubatuur: 1.9 l
Kubatuur: 1896 cm³
Võimsus: 77 kW
CO₂ emissioon: 162 g/km
Tippkiirus: 181 km/h

Kütus

Kütus: Diisel
Keskmine: 6 l/100 km

Kere ja istekohad

Värv: Must
Keretüüp: Universaal
Istekohti: 5 tk
Uksi: 5 tk
Pikkus: 4572 mm
Laius: 1769 mm
Kõrgus: 1493 mm
Sõiduki kategooria: M1
Sõiduki tüüp: Sõiduauto

Massid, haagis, teljevahe

Tühimass: 1535 kg
Täismass: 2120 kg
Kandevõime: 585 kg
Autorongi mass: 3720 kg
Haagis piduritega: 1600 kg
Haagis piduriteta: 650 kg
Teljevahe: 2575 mm
Sildade arv: 2

Lisainfo

Pakkuda 4 veoline Skoda Octavia .
Auto käivitub ja sõidab kuid tahab tegemist.
Karpidel leidub pindmist roostet ja tehniliselt tuleb üle vaadata rooliasendi anduri error, ABS-i viga esimestest anduritest ja sellega kaasnev veojõu ESP viga, mootoritule põhjus. Kindlasti võib miskit veel olla, sest omatud pea 4 aasta jooksul olen selle autoga kokku saanud sõita ca 500 km.

Soetasin sõiduki 2022 aasta veebruaris plaaniga talviti tarbida. Paraku auto järgmine päev enam normaalselt käima ei läinud ning jätsin ta ootele. Mingil hetkel sain ta tööle ja tegin isegi ülevaatuse peale. Siis hakkas jälle teda käivitamise häda painama ja selgus, et sidurit põhja vajutades ning käiku sees hoides ei lahutu sidur mõningatel juhtudel täielikult ja juhtus ka olukord, kus käik ei tahtnud hästi välja tulla sõidu ajal, täpselt selline ÕHK ON VAHEL tunne. Jätsin auto taas pikemaks ajaks lihtsalt seisma Reg. maksu vältimiseks võtsin alles 2024a lõpus auto enda nimele. 2025 a suvel sai ära vahetatud tandempump ja pumpdüüspihustid mis lahendas ka käivituse probleemi. Kuna esivedrud olid kuidagi katki läinud, sai ka need uute vastu vahetatud. Sai pandud uus 5w30 mobile õli, filtrid. Lõpuks tegin ülevaatuse ning mõtlesin lahendada käiguvahetuse probleemi.
Alustuseks vahetasin siduri peasilindri pedaali taga. Paraku see tulemust ei andnud. Siduri töösilinder paikneb sellel mudelil käigukastis sees, võtsin vastu otsuse kast maha võtta ning töösilindriga koos vahetada ära ka hooratas ( 2294 000 113 / SACHS ) . Vana hooratas tegi juba vaikselt häält. Samuti vahetatud vasak väline veovõlli kattekumm. Remondi tulemusel kadus hooratta hääl ilmselgelt ära kuid käiguvahetus jäi ikka samaks. Võtsin viimaks ka siduri torult vahelt ära ühe '' tigu '', mille puhul on ka jutte, et kipub plastiku omaduste tõttu kuskilt õhku vahele saama. Tulemus läks paremaks aga ei ole ikkagi päris see. Igaljuhul suure töö tulemusena lõi armatuuris tuled põlema ja just soojalt käivitades on see väga pikk. Mehaanikust sõber teadis väita, et ju võib ka starteri puks läbi olla, mis soojaga kaotab oma õige omaduse. Hetkel sai taas motivatsioon otsa ning paiskan müüki. Auto alla pandud x2 raha ja siin ei ole mingit rikastumise plaani, lihtsalt ehk on keegi asjahuviline valmis tööd jätkama.
Autoga saab kenasti sõita koju ja toimetada omi asju kuniks tekib võimalus.
Reg tasu jääb uue omaniku kanda.
Kehtiv üv 09.2026

Mootorsõidukimaks

Aastamaks: 81 €
Registreerimistasu: 277 €
Arvutatud väärtused on indikatiivsed. Kui soovid täpsemat infot automaksu kohta, siis kliki siia.

Müüja andmed

Müüja: Rene
Telefon: 58919*** Näita
E-post: reaxl93@gmail.com

Sõiduki taustakontroll

Väldi kulukaid probleeme, kontrollides auto ajalugu.
  • Avariid
  • Läbisõidu ajalugu
  • Tehnoülevaatused
  • Kahjustused
  • Pildid
  • Tagasikutsumised ohutuse tagamiseks
  • Omanikuvahetused
  • Registreeritud vargused

Sõiduki ostueelne kontroll

Ostueelse kontrolli käigus kontrollib sõltumatu ekspert auto tehnilist seisukorda.
  • Kiirkontroll
    40 punkti test
  • Ostueelne kontroll
    70 punkti test, pikk proovisõit, diagnostika, ajaloo kontroll, avariide tuvastamine
  • Premium kontroll
    100 punkti test, pikk proovisõit, diagnostika, ajaloo kontroll, kontroll tehnoülevaatuspunktis

Coop Pank Autolaen

Kuumakse: 19 €

Enne lepingu sõlmimist tutvuge finantsteenuse tingimustega ning vajadusel pidage nõu spetsialistiga. Autolaenu krediidi kulukuse määr on 10,68% aastas järgmistel näidistingimustel: laenusumma 5000 €, lepinguperiood 72 kuud, tagasimaksete arv 72, fikseeritud intressimäär aastas 8,9% arvestatuna laenujäägilt, lepingutasu 100 €, igakuine haldustasu 1,5 €, igakuine osamakse 91,25 €, krediidi kogusumma 6570,34 € ja tagasimaksete summa 6670,34 €. Autolaenu pakub Coop Pank AS.

Coop Pank Autolaen

Unistad uuest autost, mootorrattast või hoopis ATVst? Autolaenuga saad osta just Sulle sobiliku sõiduvahendi! Sissemakset ja kaskokindlustust ei ole vaja ning sõiduk kuulub kohe Sulle. Autolaenu võid taotleda ka enne konkreetse sõiduki valimist - nii võid olla kindel, et oma unistuste auto leidmisel ei jää Sa sellest ilma!

Autolaenu kalkulaator aitab Sul leida sobiva laenusumma ning kuumakse. Tagasimaksed on fikseeritud kogu laenuperioodi vältel ning Sa ei pea muretsema muutuva euribori pärast.

Sulge

E-maili saatmine

...
Sulge

...

Loading ...

Kasutame küpsiseid, et pakkuda asjakohasemat sisu ning muuta veebilehe külastamine mugavamaks ja lihtsamaks.
Tutvu küpsiste kasutamise põhimõtetega.