Toyota Land Cruiser
|
|||||||
| Seisukord | Kasutatud | ||||||
| Esmareg. | 02.1992 · Austria | ||||||
| Läbisõit | 148 650 km | ||||||
| Keretüüp | Kabriolett, roadster, 3 ust, 5 kohta | ||||||
| Kütus | Diisel | ||||||
| Mootor | 2.4, 64 kW TOYOTA 2L-T | ||||||
| Käigukast | Manuaal | ||||||
| Veoskeem | Nelikvedu | ||||||
| VIN | JT1V0LJ7309018673 | ||||||
| Reg. nr. | 55ZNG | ||||||
| Tehnoülevaatus | 31.12.2026 | ||||||
Varustus
Ohutus ja turvalisus
- Roolivõimendi
Mugavus
- 12V pistikupesa
- Kesklukustus: puldiga
Tehnilised andmed
Mootor ja kütus
| Kütus: | Diisel |
| Kubatuur: | 2.4 l |
| Kubatuur: | 2446 cm³ |
| Võimsus: | 64 kW |
Kere ja istekohad
| Värv: | Roheline |
| Keretüüp: | Kabriolett, roadster |
| Istekohti: | 5 tk |
| Uksi: | 3 tk |
| Pikkus: | 4390 mm |
| Laius: | 1790 mm |
| Kõrgus: | 1950 mm |
| Sõiduki kategooria: | M1G |
| Sõiduki tüüp: | Sõiduauto |
Massid, haagis, teljevahe
| Tühimass: | 1810 kg |
| Täismass: | 2260 kg |
| Kandevõime: | 450 kg |
| Haagis piduritega: | 1810 kg |
| Haagis piduriteta: | 750 kg |
| Teljevahe: | 2600 mm |
| Sildade arv: | 2 |
Lisainfo
Land Cruiser 73 hardtop
Tegu siis legendaarse land cruiser 70 seeriaga, mis on üks hinnatumaid ja vastupidavamaid maastureid, mis kunagi toodetud. Seetõttu toodetakse praktiliselt sama masinat isegi tänapäeval väikeste muudatustega.Väga hästi säilinud ja väikese läbisõiduga isend, salong on praktilselt uus, tegemist on ikkagi kasutatud masinaga ja kulumisjälgi leidub.
Täpsemalt on tegemiat land cruiser 73-ga ehk antud versioonil on võimalik kõvakatus maha võtta. Tegu on vähe erilisema mudeliga, kuna sellel on võimalik esiklaas kapotile lasta.
Esiuste aknaraam on lihtsasti eemaldatav, tuleb kõigest 5 polti ja 2 kruvi lahti keerata. Katust maha võttes jääb lisaks turvapuurile esiistmete kohale U kaar, mis on samuti lihtsasti mõne poldiga eemaldada. Ühesõnaga on võimalik lihtsa vaevaga kere poolest kõik detailid eemaldada või alla lasta, et armatuur jääks kere kõrgeimaks punktiks. Passis on kere nimetus lahtine, seega ei teki ka politseiga probleeme.
Suvel on ideaalne lahtise katusega meeldivat suveilma nautida. Uskuge mind, ei ole paremat tunnet, kui sõita metsateedel lahtise katusega, kus sinu vaadet mitte miski ei takista. Te näete kõike ümberringi, mis looduses toimub, kus ilvesed, karud, põdrad ja teised loomad ringi liiguvad. Soojadel suveõhtutel on eriti tore sõita, kui kuskil grillitakse, siis tunned kohe seda õrna grilli lõhna, mis muudab õhtu täiuslikuks, samal ajal saad nautida hingematvat päikeseloojangut enda ees.
Tegu siis väga maastikusuutliku maasturiga. Suured mudarehvid 35/12.5 r15 (POR tähis ehk võib ka talvel sõita) nende suurte rehvidega liigub üllatavalt hästi edasi, ehk liikluses saab murevabalt liigelda. Tõstesari ja suured rehvid teevad läbivuse väga heaks, eriti talvel paksus lumes. Ideaalne maastur kui keegi tahab endale looduses käimiseks autot olgu selleks jahipidamine, kalal käimine, matkamine, pildistamine vms. Ustav ratsu viib teid igale poole kohale.
Kui imekombel peaksite kinni jääma saate vintsi abil ennast välja tõmmata, kasutades selleks pulti või kui puldi aku tühjaks saab, saate kasutada juhtmega pulti.
Olen näinud kus mitmed on ehitanud land cruiser 73 baasil matkaauto. Kõvakatuse asemel on ehitatud suurem kuut peale. Ideaalne matkaauto, kuna land cruiser 70 seeria on igas maailma nurgas esindatud, siis varuosad on lihtsa vaevaga leitavad (ei pea nädalaid ootama).
Tänu oma lühiksele teljevahele on väga hea kitsastes oludes ümber manööverdada, mis tuleb tundmatutes oludes kindlasti kasuks. Kõige lühemast kerest eristab seda ainult ukse ja rattakoopa vahele lisatud sirge pleki poolest.
Seisma jäämise eest aitavad nii ees kui ka taga ketaspidurid (tavaliselt on neil taga trummelpidurid).
Elektroolisied rummulukud sai vahetatud uute manuaalsete vastu, sest need on palju töökindlamad ja lihtsamini hooldatavad.
Samuti sai esisillale remontkomplekt tehtud, uued tihendid ja laagrid (kaasa arvatud rattalaagrid).
Endine austria kaitseväe masin.
Ülevaatus kuni 12.2026
Aastamaks kõigest 50€
Vahetuseks pakkuda ainult rasketehnikat, maasturit ja sõiduautot ei soovi. Vahetusel kehtib tavahind.
Mootorsõidukimaks
Aastamaks: 50 €
Registreerimistasu: 467 €
Arvutatud väärtused on indikatiivsed. Kui soovid täpsemat infot automaksu kohta, siis kliki siia.
Sõiduki taustakontroll
Väldi kulukaid probleeme, kontrollides auto ajalugu.
- Avariid
- Läbisõidu ajalugu
- Tehnoülevaatused
- Kahjustused
- Pildid
- Tagasikutsumised ohutuse tagamiseks
- Omanikuvahetused
- Registreeritud vargused
Sõiduki ostueelne kontroll
Ostueelse kontrolli käigus kontrollib sõltumatu ekspert auto tehnilist seisukorda.
-
Kiirkontroll
40 punkti test
-
Ostueelne kontroll
70 punkti test, pikk proovisõit, diagnostika, ajaloo kontroll, avariide tuvastamine
-
Premium kontroll
100 punkti test, pikk proovisõit, diagnostika, ajaloo kontroll, kontroll tehnoülevaatuspunktis
LHV autolaen
Coop Pank Autolaen
Autolaen sobib kasutatud auto, mototehnika, haagise, haagissuvila ja veesõiduki soetamiseks. Laenuga saad katta ka remonditööd ja muud sõidukiga seotud kulud, näiteks rehvide või lisavarustuse ostu.
Taotluse tegemiseks ei pea sul olema LHV pangakontot. Taotluse tegemine on tasuta ja ei kohusta lepingut sõlmima.