Toyota Land Cruiser
|
|||||||
| Состояние | Подержанный | ||||||
| Первая рег. | 02.1992 · Австрия | ||||||
| Пробег | 148 650 км | ||||||
| Тип кузова | Кабриолет, родстер, 3 дверей, 5 мест | ||||||
| Топливо | Дизель | ||||||
| Двигатель | 2.4, 64 kW TOYOTA 2L-T | ||||||
| КПП | Механическая | ||||||
| Привод | Полный привод | ||||||
| VIN | JT1V0LJ7309018673 | ||||||
| Рег. номер | 55ZNG | ||||||
| Техосмотр | 31.12.2026 | ||||||
Комплектация
Безопасность и защита
- Усилитель руля
Комфорт
- Розетка 12В
- Центральный замок: с пульта
Технические характеристики
Mootor ja kütus
| Топливо: | Дизель |
| Объем двигателя: | 2.4 л |
| Объем двигателя: | 2446 см³ |
| Мощность: | 64 кВт |
Кузов и количество мест
| Цвет: | Зелёный |
| Тип кузова: | Кабриолет, родстер |
| Мест: | 5 шт |
| Дверей: | 3 шт |
| Длина: | 4390 мм |
| Ширина: | 1790 мм |
| Высота: | 1950 мм |
| Категория транспортного средства: | M1G |
| Тип транспортного средства: | Лег. автомобиль |
Масса, прицеп, колесная база
| Порожняя масса: | 1810 кг |
| Полная масса: | 2260 кг |
| Макс. груз: | 450 кг |
| Прицеп с тормозами: | 1810 кг |
| Прицеп без тормозов: | 750 кг |
| Колесная база: | 2600 мм |
| Количество осей: | 2 |
Дополнительная информация
Land Cruiser 73 hardtop
Tegu siis legendaarse land cruiser 70 seeriaga, mis on üks hinnatumaid ja vastupidavamaid maastureid, mis kunagi toodetud. Seetõttu toodetakse praktiliselt sama masinat isegi tänapäeval väikeste muudatustega.Väga hästi säilinud ja väikese läbisõiduga isend, salong on praktilselt uus, tegemist on ikkagi kasutatud masinaga ja kulumisjälgi leidub.
Täpsemalt on tegemiat land cruiser 73-ga ehk antud versioonil on võimalik kõvakatus maha võtta. Tegu on vähe erilisema mudeliga, kuna sellel on võimalik esiklaas kapotile lasta.
Esiuste aknaraam on lihtsasti eemaldatav, tuleb kõigest 5 polti ja 2 kruvi lahti keerata. Katust maha võttes jääb lisaks turvapuurile esiistmete kohale U kaar, mis on samuti lihtsasti mõne poldiga eemaldada. Ühesõnaga on võimalik lihtsa vaevaga kere poolest kõik detailid eemaldada või alla lasta, et armatuur jääks kere kõrgeimaks punktiks. Passis on kere nimetus lahtine, seega ei teki ka politseiga probleeme.
Suvel on ideaalne lahtise katusega meeldivat suveilma nautida. Uskuge mind, ei ole paremat tunnet, kui sõita metsateedel lahtise katusega, kus sinu vaadet mitte miski ei takista. Te näete kõike ümberringi, mis looduses toimub, kus ilvesed, karud, põdrad ja teised loomad ringi liiguvad. Soojadel suveõhtutel on eriti tore sõita, kui kuskil grillitakse, siis tunned kohe seda õrna grilli lõhna, mis muudab õhtu täiuslikuks, samal ajal saad nautida hingematvat päikeseloojangut enda ees.
Tegu siis väga maastikusuutliku maasturiga. Suured mudarehvid 35/12.5 r15 (POR tähis ehk võib ka talvel sõita) nende suurte rehvidega liigub üllatavalt hästi edasi, ehk liikluses saab murevabalt liigelda. Tõstesari ja suured rehvid teevad läbivuse väga heaks, eriti talvel paksus lumes. Ideaalne maastur kui keegi tahab endale looduses käimiseks autot olgu selleks jahipidamine, kalal käimine, matkamine, pildistamine vms. Ustav ratsu viib teid igale poole kohale.
Kui imekombel peaksite kinni jääma saate vintsi abil ennast välja tõmmata, kasutades selleks pulti või kui puldi aku tühjaks saab, saate kasutada juhtmega pulti.
Olen näinud kus mitmed on ehitanud land cruiser 73 baasil matkaauto. Kõvakatuse asemel on ehitatud suurem kuut peale. Ideaalne matkaauto, kuna land cruiser 70 seeria on igas maailma nurgas esindatud, siis varuosad on lihtsa vaevaga leitavad (ei pea nädalaid ootama).
Tänu oma lühiksele teljevahele on väga hea kitsastes oludes ümber manööverdada, mis tuleb tundmatutes oludes kindlasti kasuks. Kõige lühemast kerest eristab seda ainult ukse ja rattakoopa vahele lisatud sirge pleki poolest.
Seisma jäämise eest aitavad nii ees kui ka taga ketaspidurid (tavaliselt on neil taga trummelpidurid).
Elektroolisied rummulukud sai vahetatud uute manuaalsete vastu, sest need on palju töökindlamad ja lihtsamini hooldatavad.
Samuti sai esisillale remontkomplekt tehtud, uued tihendid ja laagrid (kaasa arvatud rattalaagrid).
Endine austria kaitseväe masin.
Ülevaatus kuni 12.2026
Aastamaks kõigest 50€
Vahetuseks pakkuda ainult rasketehnikat, maasturit ja sõiduautot ei soovi. Vahetusel kehtib tavahind.
Налог на автотранспорт
Годовой налог: 50 €
Плата за регистрацию: 467 €
Рассчитанные значения являются ориентировочными. Если вы хотите получить более точную информацию о налоге на автотранспорт, нажмите здесь.
Проверка истории транспортного средства
Избегайте дорогих проблем, проверяя историю автомобиля.
- Accidents
- Скручивание пробега
- Technical inspections
- Повреждения
- Сохранённые изображения
- Отзывы для обеспечения безопасности
- Смена владельцев автомобиля
- Зарегистрированные кражи
Предпокупочная проверка транспортного средства
В ходе предпродажной проверки независимый эксперт проверяет техническое состояние автомобиля.
-
Быстрая проверка
Проверка по 40 пунктам
-
Проверка перед покупкой
Проверка по 70 пунктам, продолжительный тест-драйв, диагностика, проверка истории автомобиля, установление скрытых случаев участия в авариях.
-
Проверка премиум-класса
Проверка по 100 пунктам, продолжительный тест-драйв, диагностика, проверка истории автомобиля, технический осмотр, акт оценки
Автокредит LHV
Автокредит Coop Pank
Автокредит подходит для покупки подержанного автомобиля, мотоциклетной техники, прицепа, автодома или водного транспорта. Кредитом можно покрыть также ремонтные работы и другие расходы, связанные с транспортным средством, например покупку шин или дополнительного оборудования.
Для подачи заявки вам не нужен банковский счёт в LHV. Подача заявки бесплатна и не обязывает заключать договор.